dilluns, 26 de novembre del 2007

NADAL

Hola
He parlat amb la Concepció. Està encantada de la vida de poder assajar una nadala amb vosaltres, fins i tot m'ha dit de poder-hi afegir alguns alumnes de 2n d'eso que toquen la flauta travessera, però li he dit que primer provem nosaltres i en parlem juntes, què us sembla?
Per la residència: he anat a comprar material per fer els centres de taula...espero que algú hagi anat a buscar pinyes al bosc....em sembla que algú s'hi va oferir, oi? Bé, la idea és que us ensenyaré a fer els centres, superfàcils, i amb els tres dies que ens queden abans de la trobada del 14 de desembre poguem assajar la nadala i fer 12 centres. Els altres 10 que queden, els haurieu de fer conjuntament amb les vostres àvies el dia 14 portant-ho tot embestat per fer-ho en un momentet.
Ah! i veniu totes, que us faré una foto amb barret de pare noël... per afegir-la al centre...quedarà bonic i tot!
Apa, i aneu escribint perquè em sembla que amb la feina que teneim, els divendres que ens queden no podrem pas posar-nos a l'ordinador, i això no vol dir que no hi podeu dedicar 5 minuts a escriure el què he xerrat amb el vostre avi/a.

Dimarts vaig a parlar amb les coordinadores de la residència....a veure què em diuen de vosaltres....

2 comentaris:

Sara Campabadal ha dit...

Holaa!! Gemma soc la Sara que m'has escrit un comentari al blog dient que escrigui, però desde l'última entrada no tinc res per esciure ja que un dijous la Rosario estava malalta i jo a una entrevista pel trec i el dijous passat era Santa Cecilia i feien una festa!!!! A i pel que fa a la canço em sembla molt bé que la Concepció ens vulgui ajudar i per mi si els de segon d'eso volen venir, millor que així no passarem tanta vergonya!! aaa i eols centres de taula ja ens explicaràs com els em de fer.

_S@IR@_

Gemma- Maria Concepció ha dit...

hola gemma!
aviam moltes coses...
tema cançons de nadal: perfecte que vinguin els de segon i que la Concepció ens ajudi. pel tema assajos els dies de classe de voluntariat, no?
pel tema centres, jo no sé si podre trobar tantes pinyes, faré el que pugui però... tenim molta feina amb el TDR i tot.
I el gorru de pare nadal cadascú l'hem de portar?

GEMMA*