dimecres, 28 de novembre del 2007

NADAL 2

Hola
Bé, com sempre quan programes una cosa no saps mai si la podràs arribar a fer en aquest institut. Que això passa a tot arreu, normalment: planifiques una cosa i en surt una altra.
Tema nadala: em sembla que no podrem assajar-la amb la Concepció...ja us explicaré
Tema centres: són fàcils de fer.
Tema gorros de pare noël: jo en tinc uns quants. Crec que 10 n'hi ha.
Tema nadal a la residència: m'han proposat unes quantes coses les coordinadores de la residència, ja us explicaré.
I el divendres, al lloc de sempre.
Sigueu puntuals.
gemma

1 comentari:

Sandra ha dit...

crec que va star prou bé tot i no tenir les coses gaire preparades, com les cançons i d'altres coses que varem proposar de fer. L'important és que als avis els hi va agradar i nosaltres ens o vam passar bé!!

et volia comentar que ja no penso en canviar-me de parella, ja que amb en josep estic molt bé i no m'agradaria gens deixar d'anar a visitar-lo.