divendres, 29 de febrer del 2008

ACABEM.....

Bé, noies, acabem el crèdit.
Espero que hàgiu entés el missatge del crèdit i el què us emporteu. És més que una nota freda en un paper que us pot ajudar en la mitjana de batxillerat! és més que això. És un vincle amb una persona, i en això, la nota seria millor que us la possessiu vosaltres, no us sembla?....jo he de posar la nota oficial...però voldria que vosaltres m'escribissiu i em possessiu quina nota us creieu merèixer, però de cor, sincerament,...el problema....que no escriureu, perquè no us mireu el blog....

El 14 de març farem el comiat oficial. Us espero amb ganes de que se'n portin un bon record de vosaltres a més del què ja tenen. Cantareu bé, i amb ganes, i m'agradaria que poguessiu expressar lliurement el què sentiu. Costa molt dir el què ens passa per dins, però és bo, quan es diu de veritat.

Gràcies pel vostre temps i la vostra maduresa.
Molts petons a totes.
Gemma

4 comentaris:

Gemma- Maria Concepció ha dit...

hola!
soc la gemma.

crec que és difícil autovaluar-nos, però en fi...


tampoc et vull dir que em posis una nota o una altre però si que m'agraderia que tinguessis en compte els esforços i les ganes que hem posat en aquest crèdit.


crec, sincerament, que he entès el missatge. m'ha aportat moltes coses aquest crèdit, he après a tenir paciència, saber buscar i trobar el millor d'una persona, a suportar els moments avorrits, a compendre la paraula compromís i respecte.

estic contenta perquè he vist que feia gaudir i disfrutar a la Concepió amb petits detralls que no hem costaven res però que per ella significaven molt. n'es un exemple el dia del seu aniversari la vaig anara aveure i li vaig portar un regalet, ella es va emocionar moltíssim i m'ho va agrair durant varies estmanes....


sincerament li he agafat afecte, i em sembla, que encara que s'acavi el crèdit l¡anirè a visitar, encara que segurament no d'una forma tant regular.


gemma

carla fernandez ha dit...

hola gemma!

la corali i jo ja hem parlat amb tu aquest mati, crec que la nota que hem dit es la que ens mereixem, per l'esforç que hem fet.

A mi la veritat es que em sabia greu quan i anava i havia sortit perquè no s'enrecordava o al principi no tenia ganes de parlar, però aixo m'ha fet aprendre a tenir paciència i també a que hem d'ajudar a la gent gran, però també m'ha agradat molt que m'expliqués les coses de la seva vida, com va crèixer, com celebraven les festes, etc. i compara-ho amb com es fa això actualement. també m'agradava que es preocupes per els meus estudis i em feia gracia quan reia amb algunes coses que li deia
encara que el crèdit s'hagi acabat de tant en tant l'anire a veure haviam com esta.

Fins dema!!!!

CARLA

Sara Campabadal ha dit...

Holaaa!!! soc la Sara.
Avui la tutora ens ha dit les notes que ens quedaven i la Carla i la Coralí han vingut a parlar amb tu, nosaltres hem vingut després però no t'hem trobat per dir-te que ens sembla bé l'idea que aquest trimestre ens posis un 9!! Crec que l'experiència ha estat molt bonica però també ha suposat un esforç per nosaltres sobretot perquè mai haviem tingut tantíssima feina com aquest any!!!
Bé ens veiem divendres !!

_S@I2@_

Transplante de Cabelo ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.